Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Pearl Jam - Lightning Bolt

Οι Pearl Jam είναι από αυτές τις μπάντες που ξεπλένεις το στόμα σου καλά πριν αρχίσεις να μιλάς ή στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεπλένεις  το πληκτρολόγιο πριν αρχίσεις να γράφεις για αυτούς! Και αυτό δεν έχει να κάνει με το κόλλημα που έχω εγώ μαζί τους αλλά γιατί κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει την συνεισφορά τους στο ροκ. Αναμφισβήτατα πρόκειται για ιστορική μπάντα! Δυστυχώς οι καλές μέρες και για αυτούς έχουν περάσει. Οι δυο τελευταίες τους δουλείες χωρίς να είναι κακές δεν ήταν αυτό που τουλάχιστον εγώ περίμενα. Όχι δεν περίμενα να ακούσω κάτι αντάξιο του Ten ή του Vitalogy αλλά οι ίδιοι ανέβασαν τον πήχη τόσο ψηλά ώστε να έχω κι εγώ περισσότερες απαιτήσεις!
Στο Lightning Bolt οι Pearl Jam κάνουν από νωρίς σαφείς τις προθέσεις τους. Χωρίς να ανακυκλώνονται προσαρμόζουν τον ήχο τους στην χρυσή εποχή τους. Το ξεκίνημα με το Getaway δυναμικό και ξεφεύγει ακόμα περισσότερο με το πανκικο  Mind Your Manners μέχρι να μας ηρεμήσει το πολύ όμορφο Sirens και δώσε πάλι με το ομότιτλο που πραγματικά σε γυρίζει χρόνια πίσω και η μπάντα δείχνει να είναι σε καλή φόρμα! To άλμπουμ ηρεμεί πάλι με το Infallible και το ξεχωριστό Pendulum. Από δω και πέρα το άλμπουμ συνεχίζει σε χαλαρούς ρυθμούς και χωρίς το ίδιο ενδιαφέρον.
Εντάξει δεν κάνανε κάποιο άλμπουμ που θα ταράξει τα νερά ή θα προσθέσει κάτι στην ιστορία τους αλλά σε γενικές γραμμές είναι πολύ κάλο , έχει ότι πρέπει να έχει ένα άλμπουμ των Pearl Jam , ακούγεται ευχάριστα και σου αφήνει να θυμάσε αρκετά τραγούδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: